Vragen over de verzending van je order? Hieronder vind je een overzicht van de verzendkosten en de belangrijkste informatie over het ontvangen van je bestelling. Voor overige vragen kun je ons het best bereiken via e-mail.

Verzending van je order

Wij zorgen er natuurlijk voor dat je bestelling naar het gewenste adres verzonden wordt. Dit kan uiteraard je thuisadres zijn maar je kunt er ook voor kiezen het pakket te versturen naar een afhaalpunt van GLS of Postnl. Dit is handig als je niet thuis bent maar ook goedkoper!

Verzendkosten

Bij een bestelling boven de €50,- zijn de verzendkosten gratis. Bij een kleinere bestelling worden er verzendkosten in rekening gebracht. Hieronder vind je een overzicht van de verzendkosten in Nederland en België.

Deze kosten zie je direct bij het afrekenen. Hieronder vind je een overzicht van de verzendkosten in Nederland en België.

Land

Huisadres

Retourkosten

Boven de 50,-

Nederland

€ 4,95

€ 3,95 *

Gratis

België

€ 6,00

€ 3,95 *

Gratis

* Zie retourneren pagina voor de voorwaarden.

Wil je de order ontvangen in een ander land? Neem dan contact met ons op.

Verzendmethoden

Thuisbezorgd

Voor de verzending naar huisadressen maken wij gebruik van GLS en PostNL. Nadat het pakket wordt verzonden ontvang je een track & trace e-mail van de zending. Het duurt doorgaans 1-3 werkdagen tot het pakket wordt bezorgd.

PostNL pickup-point

Het is mogelijk om je bestelling te laten verzenden naar het dichtstbijzijnde pick up point van PostNL. Je kan deze optie tijdens het afrekenen van je order aanvinken en selecteren. Voor een overzicht van mogelijke afhaalpunten verwijzen we je door naar de website van PostNL (https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/afhalen-op-postkantoor/)

Bestelling volgen

Track & Trace

Iedere bestelling krijgt een unieke tracking code. Zodra de bestelling is aangemeld bij de vervoerder wordt deze code gegenereerd en naar het door jouw opgegeven e-mailadres verzonden. Met deze code kun je online je verzending volgen en zien wanneer de levering plaats zal vinden op https://www.gls-info.nl/ of https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/. Tracking Code niet ontvangen? Vraag hem handig en snel op via dezelink  (https://www.retourneren.nl/werksokkenshop).

Levertermijn

Bestellingen binnen Nederland die voor 15:00 uur op een werkdag zijn geplaatst, ontvang je meestal binnen 2 tot 3 werkdagen. Voor België geldt een langere levertijd, houd rekening met 3 tot 4 werkdagen. Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is, word je hier per mail van op de hoogte gesteld. Wanneer je vragen hebt over de status van je bestelling, mail of bel ons dan gerust.

Niet thuis?

Ben je niet thuis op het moment dat de bezorger aan de deur staat? Dan ontvang je een kaartje in je brievenbus met daarop een pakket informatienummer. Via https://www.gls-info.nl/ of https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/ kun je met dit nummer het afhaalpunt opzoeken of soms een nieuwe bezorgafspraak inplannen.

Sociaal verzonden sokken

Voor het inpakken en verzenden van jouw sokken bieden wij werkervaringsplekken aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Zo draagt iedere bestelling bij werksokkenshop.nl bij aan het ondersteunen van mensen om weer aan het werk te gaan.