Op deze pagina vind je de informatie die je zoekt omtrent het verzenden & retourneren van je bestelling. Voor overige vragen kun je ons het best bereiken via e-mail.

Verzending van je bestelling

Je bestelling zal worden verzonden met Postnl of GLS naar het opgegeven adres in je bestelling. Nadat het pakket wordt verzonden ontvang je een track & trace e-mail van de zending. Het duurt doorgaans 1-3 werkdagen tot het pakket wordt bezorgd.

Bij een bestelling boven de €50,- zijn de verzendkosten gratis. Bij een lagere bestelling worden er verzendkosten in rekening gebracht. Hieronder vind je een overzicht van de verzendkosten in Nederland en België.

Land

Huisadres

Retourkosten

Boven de 50,-

Nederland

€ 4,95

€ 3,95 *

Gratis

België

€ 6,00

€ 3,95 *

Gratis

Wil je de order ontvangen in een ander land? Neem dan contact met ons op.

Retourneren van je bestelling

Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop, of heb je de verkeerde bestelling ontvangen? Geen probleem! Dit gaan we voor je oplossen. Voor vragen kun je ons het best bereiken via e-mail. Volg de onderstaande stappen om je pakket retour te melden.

Stap 1 - Meld je retour bij ons aan

Je wilt je bestelling omruilen of retour sturen. meld je retour aan via deze link: https://www.retourneren.nl/werksokkenshop/

Stap 2: verpakken en versturen

Zorg ervoor dat de producten goed verpakt zijn. Op basis van de staat waarin we ze ontvangen, behouden wij het recht om de producten te weigeren. Vergeet niet om bij je retourzending ook het bestelnummer en de gewenste actie te vermelden.

Stap 3: omruilen en vergoeding kosten

Wanneer je je sokken wilt ruilen, sturen wij je de gewenste producten toe na ontvangst van het geretourneerde pakket. Het vergoeden van kosten van de bestelling en de verzendkosten gebeurd wanneer wij de producten correct en in goede staat hebben ontvangen en je retour binnen de garantietermijn valt.

Let op! Retourneren kost € 3,95. Wij zullen dit bedrag zo nodig inhouden op het retourbedrag.

Indien de te retourneren producten ondeugdelijk of door ons toedoen onjuist zijn ontvangen kun je naast de kosten van de bestelling en verzending ook de retour verzendkosten vergoed krijgen. Let op, indien je een verkeerde kleur, maat of type product besteld hebt of het product niet naar je smaak is, zullen wij de retour verzendkosten niet vergoeden.

Wanneer is retourneren mogelijk?

Indien de bestelde producten in een zo oorspronkelijk mogelijke staat verkeren kunnen deze geretourneerd worden. Producten die gedragen of gewassen zijn of die geen label meer bevatten kunnen wij niet terugnemen. Wees altijd voorzichtig met verpakkingen openen of beschadigen.

Als je iets wil terugzenden moet de verpakking zo intact mogelijk en het liefst geheel onbeschadigd zijn. Denk hierbij aan alle kaartjes, doosjes, labels en stickers. Het is niet noodzakelijk om de verpakking open te scheuren om te bepalen of je het product wilt houden of retourneren.

Bestelling retourneren samengevat

✔ Tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je deze annuleren en voor retour aanmelden.
✔ Bestelde producten kunnen binnen 14 dagen na annulering geretourneerd worden.
✔ De geretourneerde producten zijn onbeschadigd, ongedragen en niet gewassen en verkeren in een zo oorspronkelijk mogelijke staat met intacte verpakking.
✔ De kosten van de geretourneerde producten worden binnen 14 dagen na retour aanmelding door ons teruggestort. Let op voor het retourneren brengen wij 3,95 Euro in rekening!
✔ De verzendkosten van deze en van een eventuele nieuwe bestelling zijn voor onze rekening.
✔ Bestelling verkeerd of beschadigd ontvangen? Bekijk onze Garantie en Klachten pagina.

Sociaal verzonden sokken

Voor het inpakken en verzenden van jouw sokken bieden wij werkervaringsplekken aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Zo draagt iedere bestelling bij werksokkenshop.nl bij aan het ondersteunen van mensen om weer aan het werk te gaan.